Thursday, February 27, 2014

KEYİFLİ BİR ŞEYLER



Güne musluklardan gelen "tıss" sesiyle başladık, sinirlerim zıplak yaptı. Oysa bir önceki akşam Opera Sahnesi'nde izlediğimiz "V. Murad" balesiyle keyfim tavan yapmıştı. Yapmayacak gibi değildi; dekor, kostüm, ışık, orkestra, müzikler, danslar, balerin ve baletler şahane, sahnede izlediğimiz her şey bir görsel ve işitsel ziyafetti. Fotoğraf çekmek yasak olduğundan aşağıdaki kareleri Antalya Devlet Opera ve Balesi'nin Facebook sayfasından aldım, ANTDOB sanatçılarından Emre Akyurt çekmiş:






keyifli bir seyler 1



keyifli bir seyler 2



keyifli bir seyler 3



keyifli bir seyler 4



keyifli bir seyler 5



keyifli bir seyler 6






Osmanlı İmparatorluğu'nun 93 günle en kısa hüküm süren padişahı olan Sultan V. Murad Abdülmecid'in oğlu ve II. Abdülhamid'in ağabeyidir. Akli dengesinin bozuk olduğu gerekçesiyle tahttan indirilmiş olan İmparatorluğun 33. padişahı V. Murad ömrünün geri kalanını Çırağan Sarayı'nda geçirmiş, musikiyle uğraşıp bir çok besteye imza atmıştır. V. Murad rolünde balet Tolga Burçak ile eşleri ve kızlarını canlandıran Müge Ünal, Esra Taner ve Derya Tokgöz harika danslarıyla gözümüzün pasını sildiler.

Eh akşamın keyfinin içine da sabahın kesik suları etti :) Saçımı kuaförde yıkattım, bulaşıklar eviyeye yığıldı, yemek yapamadım. Hâl böyle olunca her şeyi olduğu gibi bırakıp denize karşı arkadaşlarla kahve içmeye gittim:


keyifli bir seyler 7


Güneş de pırıl pırıl parlıyordu, suların kesikliğini falan unuttum, güneşin, denizin, ılık havanın tadını çıkardım. Akşam yemeğini de mahallenin pidecisinde eda edip döndük eve, arıza giderilmiş sular da gelmişti. Eh "home sweet home" zamanıdır...



No comments:

Post a Comment